CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 13. februar 2009

Komedie eller skrekkfilm?

Jeg er veldig glad i å se på film. Det er ikke så ofte jeg får tid til det, men jeg prøver å se litt på filmer av og til. Jeg ser oftere på TV - serier, enn jeg ser på filmer. Jeg hvet ikke helt hvorfor, men sikkert fordi de ikke varer så lenge. Jeg ser sjeldent på filmer som går på TV. Det er rett og slett fordi jeg HATER reklame. Nårfilmer går på Tv er det reklamepauser hele tiden. Derfor liker jeg bedre å kjøpe filmer som jeg ser. Jeg ser ofte på filmer når jeg er på hytta. Sjangwer på filmen, kommer ann på hvilket humør jeg er i, hvem jeg ser film med og hvilken flim jeg har lyst til å se.Jeg har egentlig ikke noen spesiell favorittfilm, rett og slett fordi jeg liker de fleste filmene jeg har sett. Jeg er litt skeptisk til begynnelsen, hvis den starter kjedelig ser jeg den som oftest ikke ferdig.


Noen av mine favorittfilmer:

- "The dark knight" (Batman)

En sinnsykt bra film. Jeg aner ikke vhor mange ganger jeg har sett den, jeg blir aldri lei av den. Den er perfekt. Filmen inneholder mye spenning og den er fantastisk filmet. Skuespillerene er i en klasse for seg selv. Spesielt "The joker". 
(Avdøde) Heath Ledger spiller sinnsykt bra i denne filmen. Det må være den beste skuespiller prestasjonen han noen gang har gjort. Derfor ble jeg glad da han vant Oscar for beste birolle! Virkelig fortjent!



- "Sex and the City" (the movie)

Sex and the City er en orginal jentefilm. Jeg blir aldri lei av denne filmen heller. New York er min favorittby, og det er der den er innspilt. En utrolig inspirerende film, som jeg elsker. Insirerende på "shopping" måten :)


- "Forrest Gump"

En veldig søt film. Filmen er morsom, samtidig som at den skaper et visst inntrykk som du sitter igjen med når filmen er ferdig. Det er faktisk ikke så lenge siden jeg så filmen for første gang. Jeg ville bare se den igjen og igjen! Det er ikke bare jeg som likte filmen, den ble nominert til hele 13 Oscar, og vant 6 av de. 

0 kommentarer: