CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 10. mai 2009

7 ting du ikke trenger å vite om meg!


1. Jer er født i Lillehammer og bodde der til jeg var ca. 3 år. Da flyttet vi til Nesøya og har bodd der siden den gang.


2. I motsetning til ca. ALLE andre ungdommer liker jeg å være på hytta med familien en gang i blant.

3. Jeg har grønt kort (i golf). 

4. Jeg skarrer fordi jeg tydeligvis er lett påvirkelig (mamma er fra Kristiansand + en stor del av familien også, i tillegg har vi hytte der) 

5. Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor 70% av alle mennesker du møter dømmer deg fordi du er fra Bærum/Asker. Hva er forskjellen på å bo der eller et annet sted? Det er da virkelig ikke noe galt i å bo verken her eller der.... En annen ting er at du er ikke rik fordi du bor i Bærum/Asker. Det er det samme som å si at alle i indre Oppland/Trøndelag er bonder og alle på Vestlandet jobber i Nordsjøen. 

6. Jeg har STOR respekt for lærere. De må seriøst ha verdens største tålmodighet og høy tempramentsterskel. Hvertfall de som har vært lærere for klassene jeg har gått i. 

7. Jeg er egentlig ganske sjenert, og er absolutt ikke typen som skryter, men det virker som at veldig mange i klassen har et helt annet intrykk av meg som person enn den jeg egentlig er.

0 kommentarer: